bkk toezicht
Via de BKK nieuwsbrief ontvang je van ons regelmatig informatie over BKK en de voortgang van de diverse activiteiten op het gebied van pedagogisch kader, kwaliteitsimpuls, taal- en interactievaardigheden.

Wil je ook het laatste nieuws ontvangen?

AANMELDING IS GESLOTEN

boek en perspectiefWerk je als pedagogisch coach (bijvoorbeeld binnen de VVE of bij een kinderdagverblijf) of volg je daarvoor een opleiding of training? Werk je als praktijkpedagoog of als bemiddelingsmedewerker bij een gastouderbureau? Of werk je als trainer of extern opleider? Reserveer alvast dinsdag 30 januari 2018 in je agenda!

We gaan dan een middag aan de slag met het gebruik van het Pedagogisch curriculum in de praktijk; hoe helpt het je bij de herijking van je eigen pedagogisch beleid, hoe past het bij het IKK akkoord en werken de suggesties op de routekaart bij de implementatie. Daarnaast is er een externe spreker die iets komt vertellen over interventies rond welbevinden en betrokkenheid binnen de kinderopvang.

We starten om 12.30 uur met een lunch en eindigen om 16.30 uur. De bijeenkomst is gratis en vindt plaats bij Hotel NH Amersfoort, Stationsstraat 75, zie route.